Zámecký pobyt v Kynšperku: polopenze a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,mám problém s platbou pobytu a postrádám možnost telefonické domluvy.Děkuji.Dáša
Krásný den, Dagmar, děkuji vám za dotaz. V případě, že vám můžeme pomoci, můžete volat kolegům ze zákaznické péče na tel. +420 222 745 354 Po-Ne 8:00–18:00. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chci se zeptat na možnost úschovny kol. Děkuji Alena
Krásný den, Aleno, děkuji vám za dotaz. Ano, kolárna je k dispozici. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,jsou v ceně pobytu k dispozici župany a přezůvky? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Petro, děkuji za váš dotaz.
Na pokojích jsou k dispozici i župany i přezuvky. :-)
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dobrý den, proč nejde objednat 17.11. – 19.11. ?
V kalendáři se na tento termín nedá kliknout.
Dobrý den pane Jane,
Termín 17.11.-19.11.2023 máme již plně obsazený.
Budeme rádi, pokud si vyberete pro pobyt v našem zámeckém hotelu jiný
víkend nebo ideálně všední dny, které jsou vzhledem k obsazenosti
nejlepší pro relax a odpočinek.
Pokud budete potřebovat více informací, nebo Vám můžeme jinak pomoci,
neváhejte se na nás obrátit.
Přeji Vám hezký den.
S pozdravem, Jan Černošek
Repcepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možno mít sebou malého psa? Děkuji a hezký den.
Dobrý den, paní Řezáčová,
ano malá plemena jsou dovolena za příplatek 500,– Kč/noc.
Tým Zámku Kamenný Dvůr